Oprettelse af arrangementer i kalenderen på dtu.dk
Hvis I ikke selv har kalender på jeres site kan webteam lægge et arrangement på DTU.dk
I stedet kan du udfylde denne formular, hvor du kan beskrive dit arrangement. Så sørger vi i AKM for at lægge arrangementet ind i kalenderen på dtu.dk. Husk at vi kun tilføjer arrangementer som foregår på DTU (eller hvor DTU er vært) og som er offentligt tilgængelige.
BEMÆRK: Hvis dit institutsite (eller subsite) har en lokal kalender, skal du kontakte den lokal webredaktør, som kan sørge for at lægge det i kalenderen. Herefter kan det også præsenteres på hovedkalenderen på dtu.dk.
Her er en list med information det er godt at kende når vi skal lave arrangementet i kalenderen.
Punkter med en * er påkrævet information
- Arrangementets titel *
- Beskrivelse af arrangementet *
- Målgruppe for arrangementet
- Startdato (d/m/yyyy) *
- Starttidspunkt *
- Slutdato (d/m/yyyy) *
- Sluttidspunkt) *
- Hvor *
- Arrangør *
- Arrangementstype *
- Alumni event (Alumnearrangement)
- Conference (Konference)
- Continuing education (Efteruddannelse)
- Course (Kursus)
- Doktorforsvar
- Exhibition (Udstilling)
- Graduation ceremony (Dimittendreception)
- Inaugural Lecture (Professortiltrædelsesforelæsning)
- Lecture (Foredrag)
- Open House (Åbent hus)
- PhD defence (Ph.d.-forsvar)
- Reception (Reception)
- Seminar (Seminar)
- Student activity (Studenterarrangement)
- Workshop (Workshop)
- Other (Andet)
- Hvis andet er valgt ovenfor, skriv hvilken type arrangement
- Kontaktperson
- Kontaktperson e-mail
- Jeg ønsker at sende dette arrangement til følgende institutter/centre til godkendelse
- Upload evt billeder eller filer, der skal bruges i kalenderen (max 2)