Oprettelse af arrangementer i kalenderen på dtu.dk

Hvis I ikke selv har kalender på jeres site kan webteam lægge et arrangement på DTU.dk

I stedet kan du udfylde denne formular, hvor du kan beskrive dit arrangement. Så sørger vi i AKM for at lægge arrangementet ind i kalenderen på dtu.dk. Husk at vi kun tilføjer arrangementer som foregår på DTU (eller hvor DTU er vært) og som er offentligt tilgængelige. 

BEMÆRK: Hvis dit institutsite (eller subsite) har en lokal kalender, skal du kontakte den lokal webredaktør, som kan sørge for at lægge det i kalenderen. Herefter kan det også præsenteres på hovedkalenderen på dtu.dk.

Her er en list med information det er godt at kende når vi skal lave arrangementet i kalenderen.

Punkter med en * er påkrævet information

  1. Arrangementets titel *
  2. Beskrivelse af arrangementet *
  3. Målgruppe for arrangementet
  4. Startdato (d/m/yyyy) *
  5. Starttidspunkt *
  6. Slutdato (d/m/yyyy) *
  7. Sluttidspunkt) *
  8. Hvor *
  9. Arrangør *
  10. Arrangementstype *
    1. Alumni event (Alumnearrangement)
    2. Conference (Konference)
    3. Continuing education (Efteruddannelse)
    4. Course (Kursus)
    5. Doktorforsvar
    6. Exhibition (Udstilling)
    7. Graduation ceremony (Dimittendreception)
    8. Inaugural Lecture (Professortiltrædelsesforelæsning)
    9. Lecture (Foredrag)
    10. Open House (Åbent hus)
    11. PhD defence (Ph.d.-forsvar)
    12. Reception (Reception)
    13. Seminar (Seminar)
    14. Student activity (Studenterarrangement)
    15. Workshop (Workshop)
    16. Other (Andet)
  11. Hvis andet er valgt ovenfor, skriv hvilken type arrangement
  12. Kontaktperson
  13. Kontaktperson e-mail
  14. Jeg ønsker at sende dette arrangement til følgende institutter/centre til godkendelse
  15. Upload evt billeder eller filer, der skal bruges i kalenderen (max 2)