Oprettelse af arrangementer i kalenderen på dtu.dk

Hvis I ikke selv har kalender på jeres site kan webteam lægge et arrangement på DTU.dk

I stedet kan du udfylde denne formular, hvor du kan beskrive dit arrangement. Så sørger vi i AKM for at lægge arrangementet ind i kalenderen på dtu.dk. Husk at vi kun tilføjer arrangementer som foregår på DTU (eller hvor DTU er vært) og som er offentligt tilgængelige. 

BEMÆRK: Hvis dit institutsite (eller subsite) har en lokal kalender, skal du kontakte den lokal webredaktør, som kan sørge for at lægge det i kalenderen. Herefter kan det også præsenteres på hovedkalenderen på dtu.dk.

Her er en list med information det er godt at kende når vi skal lave arrangementet i kalenderen.

Punkter med en * er påkrævet information

* 1. Arrangementets titel
 2. Beskrivelse af arrangementet
* 3. Startdato (d/m/yyyy)
* 4. Starttidspunkt
* 5. Slutdato (d/m/yyyy)
* 6. Sluttidspunkt)
* 7. Hvor
* 8. Arrangør
* 9. Arrangementstype

  • Alumni event (Alumnearrangement)
  • Conference (Konference)
  • Continuing education (Efteruddannelse)
  • Course (Kursus)
  • Doktorforsvar
  • Exhibition (Udstilling)
  • Graduation ceremony (Dimittendreception)
  • Inaugural Lecture (Professortiltrædelsesforelæsning)
  • Lecture (Foredrag)
  • Open House (Åbent hus)
  • PhD defence (Ph.d.-forsvar)
  • Reception (Reception)
  • Seminar (Seminar)
  • Student activity (Studenterarrangement)
  • Workshop (Workshop)
  • Other (Andet)
     

10. Hvis andet er valgt ovenfor, skriv hvilken type arrangement
11. Kontaktperson
12. Kontaktperson e-mail
13. Jeg ønsker at sende dette arrangement til følgende institutter/centre til godkendelse
14. upload evt billeder eller filer, der skal bruges i kalenderen (max 2)